Thursday, August 27, 2009

Hari IstiMewa FamiLyKU d BuLan OGOS

hallu my readers,

5/8- Hari yang penuh bersejarah tanpa tarikh ni aku xakan wujud d dunia ni..d mana org tua aku d satukan...so mean anniversary my parents yang ke 25 thn....semoga hubungan my parents akan berkekal hingga akhir hayat....

22/8 - hari tu bzday my Dad yang ke -50 tahun...xpi xmcm 50 tahun pun coz my dad still hensem...(ader makna nak puji dady)...so petang Ahad 24/8 sambut bzday dier simple jer wat tuk family jer....lambat sambut coz aku keje 22/8 tu...

28/08/09- 2day my MOM bzday....so malam ni nax sambut bzday dier....Happy bdzay to My MOM & Belated bzday to My DAD...I LUV U aLL so Much....

6/9- tarikh akan datang ni aku n adik beradik aku akan wat party sekaligus tuk kawan2 my parents.....

*today balik keje nak g Jusco nax shopping la....huhuhuhu****

hackcipta terpelihara sayang alvina 10:47 28/07/09

No comments:

Post a Comment