Tuesday, March 2, 2010

dup dap dup dap

hallu my readers,

hurmm da lama aku x update coz xde masa la...hurmm ni skunk ni sedar x sedar lg 96 hari aku nyer due...adoiii...rasa kecut jer jantung bila sedar 96 hari tinggal...xpi rasa x sabar pun ada...wat masa ni barang2 bby baru jer aku beli sikit2..bila da shopping tu mcm2 nak beli sampai kena marah ngan hubby coz xkasi over sangat...just barang2 asas da siap la...so bulan depan baru beli baju2 bby sikit2...pastu prepare nak letak barang2 bby kat beg n letak kat kete for emergency...hurmm hope semua nyer jalan ngan lancar....My baby pun skunk makin aktif sangat seronok bila dapat tgk dier bergerak...so tuk pengetahuan my readers wat masa ni aku x bole nak bg tau bby gurl or boy...coz hari tu scan bby tunjuk montot...so suprise jer la...anyway sampai sini jer la dulu...ada masa t aku update picha k...

luv,
Mrs.alvina

No comments:

Post a Comment