Thursday, May 28, 2009

Tentang Aku

Ni la first blog aku...aku pun xtau nak tulis aper but aper yang aku tulis ni mesti mengenai diriku ...so first blog niw xde la nak tulis panjang lebar or membebel lebih...just aku nak kenalkan la diri ku ni...nama aku Diana & ramai org kenal aku ngan panggilan *D*(budak Kolej aku la)....aku pun baru jer pas wat kenduri on 24 April 2009...Actually aku da kawin 2 tahun lebih but baru nak wat majlis coz pas we all register on 28 Feb 2007 (2years ago) my father inlaw meninggal kan kami wat selama2 nyer... so myhusband ikut adat chiness 1 year xbole adakan majlis besar2an so terpaksa la we all postponed tu yang wat tahun niw...but ok la tahun ni kan tahun ader *ONG*(bukan nama org plax).....


Ni picha aku oTw nak g church


Ni picha aku ngan husband after church.

2 comments: