Thursday, May 28, 2009

New Born Baby

Hurmm pas g kenduri Erny ngan Hafiz ..aku ,yen,agnes n myhusband cadang nak g melawat Sue yang baru pas bersalin pada 18 April 2009 so aku pun excited nak g tgk coz aku memang suka bby niw...kteorg pun g la Kelang Lama xtau aku aper nama tempat nyer...tau2 laki aku bawa da sampai umah nyer...seblum tu kteorg sempat lagi g shopping kat Care4 Ampang beli present la tuk anak Sue..xkan g tangan kosong kot....kteorg pun sampai umah Sue..kaco bby dier yang tgh tdo tu lama gak la kteorg kat umah dier tanya pengalaman dier (Mcm wartawan la plax) dah jadi ibu niw...mcm xsangka plax dier da jdi IBU coz dulu kat Kolej dier siap kata dier org terakhir yang akan Kahwin dalam dorm 64B dulu....last2 dier yang kawin dulu dari 7 org dalam dorm tu hehehehe....Anyway Congrats Sue....


Dier lapar la.....



Yen with Bby Sue

Aku ngan Husband

Luv,

alvina

2 comments: