Friday, May 29, 2009

Syurga kU~

Hallu kepada semua reader...kat blog ni saje jer aku nak citer pasal syurgaku (myown house la)...last year hubby aku planning nak beli umah....then kami pun berusaha mencari rumah dan akhirnyer kami berkenanan ngan satu umah ni...sebenarnyer lama gak kami cari rumah mcm2 dugaan yang kami hadapi...aku ingat senang nak beli umah ni rupa2 nyer banyak prosedur nak beli umah....bayangkan kat 5 kali aku ngan hubby aku survey umah sekali ngan agent tu...nasib aku jumpa agent yang xminta duit....seriusly agent aku ni memang baik n jujur xambik kesempatan langsung...akhirnyer loan hubby aku lulus...so dapat la umah kat kepong(Taman Wangsa Permai)....xde la jauh sangat ngan family aku....hehehehe.....hurmm aku xsempat ambik banyak picha so aku upload la picha yang ciput niw.....hubby aku kedekut xnak bg aku picha kat hp dier....tgk la picha kat bawah ni ...kalo ader lagi picha aku akan upload lagi ..........

*nanti kalo da dapat picha dari hp hubby aku..aku update lagi ok....

Luv,

alvina

No comments:

Post a Comment